donderdag 11 augustus 2016

Vintage Christmas

Christmas Carols paperpad Graphic 45
Mattie card toppers
Craftables LR1369 & 1362 - Marianne Design
Flower punches Nellie Snellen
Walnut Stain distress & distresser
*********
Late on thursday but I wanted to do another series of Christmas cards and it took al little longer then expected or better said I begun too late ;).  Vintage for Hazel this week so I made some cards with the vintage Mattie pictures.  4 different colours in the paperpad, 4 cards almost the same.

Laat op donderdag maar ik wou terug een serie kerstkaartjes maken en dat duurde een beetje langer dan verwacht of beter ik begon er te laat mee ;).  Vintage voor Hazel deze week en ik heb kaartjes gemaakt met Mattie vintage plaatjes.  4 verschillende kleurtjes in het papierblokje, 4 kaartjes bijna hetzelfde.

Bij deze wou ik ook iedereen bedanken voor de lieve reacties op de dotjes kaarten, het deed me goed :).

Thanks for stoppin' by :).
Dank jullie wel voor het langskomen :).
Misseke
*******

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij de volgende challenge:

*******

I would like to enter the following challenges:

28 opmerkingen:

dingetje zei

Een schitterende serie schat, ik ben trots op je! <3 <3 <3

Ans Gilbert zei

Hoi Misseke,
prachtige serie heb je gemaakt, verschillende kleuren en plaatjes en toch hetzelfde idee, heel erg mooi..
Je dotjes kaarten zag ik al op FB, ook leuk!
groetjes,
Ans

Ria zei

prachtige kaarten Misseke.
Groetjes Ria

Monique zei

Prachtig Misseke, ik zag ze al op Facebook voorbij komen. Heel mooi gedaan!
Lieve groetjes,
Monique (DT52WTC)

Caroline Cards zei

Leuk met het lint, ze zijn allemaal mooi!
Ook je dot kaarten zijn prachtig!
groetjes, Caroline

Joke de Wit zei

Mooi gemaakt Misseke.Gr.Joke

Anoniem zei

Deze zijn schitterend, mooi kleurgebruik!!!
Creatieve groetjes, Gaby

GerJanne zei

Tjee, jij gaat dan wel heel snel! Supermooie serie, ook deze! Zo heb je in twee berichtjes een heleboel kaartjes erbij. En was je echt pas in de middag begonnen? Knap!
Groetjes,
GerJanne

Marja zei

Hele mooi serie ,ook mooie plaatjes heb je gebruikt!
Groetjes Marja.

Marjan zei

Een heel mooie serie, met een fijne sfeer die ervan uitstraalt! Ik las dat je het plezier in knutselen wat kwijt was en hoop dat dat nu weer terug is, aan je kaarten te zien wel. Leuk dat je weer even langs kwam bij mij!

Doris knippenenplakken zei

Hoi MIsseke,
Prachtige serie kerstkaarten !
Mooie kleuren top !
Groetjes Doris

Diny zei

Wow.....Wat een prachtige serie Misseke.....je gaat als een speer!
De kleurtjes zijn zo mooi en je hebt het lint weer zo leuk verwerkt....daar ben je een ster in!
Groetjes Diny

lenywim35 zei

Hi Misseke,
Er is dus nog hoop, ook voor mij.
Ik heb totaal geen zin in wat dan ook.
Maar zag omdat ik iet zocht, dat Sanne had geplaatst, dat jij een post had bezorgd.
Twee maal (ook de dots) vond ik mooie kaarten. van jou.
Daarom na al die maanden dat je niets plaatste, denk ik, er is dus nog hoop, ook voor mij.
Wie weet dus??
grts leny

Scraptastisch zei

Een inhaal slag Misseke, hihi Hele mooie serie kerstkaartjes
zijn het geworden, mooi van kleur!
xx Gerie

Marfien zei

Blogger heeft weer kuren, je kaartje zou 4 uur geleden geplaatst zijn, gisteravond nog gekeken maar niets in de leeslijst. Mooooie kaartjes heb je weer, leuk gedaan in de verschillende tinten, zo schiet het idd wel op.

Hazel zei

Thanks for entering all of my Craftyhazelnut's challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x

carla zei

Ook vandaag laat je weer een mooi serietje kerstkaarten zien.
Ze zijn geweldig leuk gemaakt Misseke.
Groetjes,
Carla

Sylvia zei

Prachtige serie, Misseke.Mooie bloemetjes en strik.

Groetjes, Sylvia.

!neke zei

Alweer zo'n mooie serie !!!!!

Lekker bezig zo !

groeten Ineke

marian zei

Wooow wat een prachtige serie kerstkaarten weer. Zo haal je de schade wel weer in.Succes en,
Groetjes van Marian.

Margreet zei

Wat een schitterende serie, Misseke! Allemaal hetzelfde en toch weer niet: knap gedaan!
xxx Margreet

Je@net zei

Dat gaat lekker, Misseke. Weer 4 mooie kerstkaarten erbij!

Suzan zei

Prachtige kerstkaartjes Misseke!!
Groetjes Suzan

Freubelmina zei

Wauw,deze zijn wel erg mooi geworden!
Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat een mooie serie kerstkaarten Misseke. Mooie kleuren heb je gebruikt bij de vintage plaatjes. Mooi om alles dan ook in kleur af te werken, ik vind het plaatjes.
Lieve groetjes Miranda

Nota Bene zei

Dankjewel voor je leuke reactie op mijn blog. Ik kende jouw blog nog niet, maar nu dus wel! Wat maak jij veel kerstkaartjes...
Groetjes, Nele

Kath zei

A lovely set of vintage Christmas cards. Thank you for sharing at Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge.
Kath x

flossbite zei

Gorgeous cards! Thanks for joining us at CHNC Extra this month.
Hugs
Fiona DT xx